Telemarketing – pozyskiwanie klientów
CELE I KORZYŚCI
Warsztaty pozwolą Państwu:
-
Poznać atuty i ograniczenia telefonicznego kontaktu z klientem
-
Wypracować bazę technik skupiających uwagę klienta
-
Poznać / rozwinąć techniki sprzedaży telefonicznej
-
Poznać i skutecznie stosować techniki perswazji i finalizacji w rozmowach telefonicznych
TEMATYKA WARSZTATÓW:
-
ZASADY ROZMOWY PRZEZ TELEFON: Czym różni się komunikacja bezpośrednia od telefonicznej? Jak wykorzystać atuty rozmowy telefonicznej? Co wchodzi w skład „dobrych praktyk” wykorzystywanych w rozmowie przez telefon?
-
PRACA GŁOSEM: Co jest przekazywane w rozmowie klientowi poza jej treścią? Jak żonglować intonacją, tempem i modulacją głosu, by realizować zamierzone cele?
-
KLUCZOWE MOMENTY W ROZMOWIE Z KLIENTEM: Jak rozpocząć rozmowę i skłonić klienta do wysłuchania nas? Co wchodzi w skład bazy „haków” na uwagę? W jaki sposób powiązać potrzeby klienta z językiem korzyści? Jak zapobiegać występowaniu oporu klienta na poszczególnych etapach rozmowy?
-
SPRZEDAŻ TELEFONICZNA: Czy warto sprzedawać przez telefon? Jak szybko
i skutecznie przekonać klienta do zakupu? Jakie są taktyki i „chwyty marketingowe”, które działają w czasie rozmowy telefonicznej? W jaki sposób doprowadzić do pozytywnej decyzji klienta? -
TECHNIKI ARGUMENTACJI I PERSWAZJI: Jakie są mechanizmy wywierania wpływu na ludzi? Co wchodzi w skład werbalnych i niewerbalnych technik perswazyjnych stosowanych w rozmowie z klientem? W jaki sposób umiejętnie ich używać w czasie sprzedaży?
-
FINALIZOWANIE SPRZEDAŻY: Jak rozpoznać „sygnały zakupowe” klienta? Kiedy warto zakończyć rozmowę z klientem? Jakie są techniki finalizacji? Czy zawsze warto sprzedawać?
Powyżej prezentujemy ramową propozycję programu. Stanowi ona jedynie punkt wyjścia do skonstruowania indywidualnego projektu szkoleniowego dopasowanego do Państwa potrzeb.