NOWE OPCJE Szkolenia i Doradztwo

Techniki sprzedaży

CELE I KORZYŚCI

Warsztaty pozwolą Państwu:

  • Prowadzić lepsze rozmowy z klientami

  • Poznać i stosować zasady dotyczące poszczególnych etapów rozmowy handlowej

  • Identyfikować obiekcje i adekwatnie na nie reagować

  • Poznać i stosować różne technik sprzedaży

TEMATYKA WARSZTATÓW:

  1. WIZERUNEK SKUTECZNEGO SPRZEDAWCY: Na co zwraca uwagę klient? Co wchodzi w skład pierwszego wrażenia? Dlaczego klient wybiera dany produkt, firmę, sprzedawcę?

  2. ROZMOWA HANDLOWA: Jak się do niej przygotować? Z jakich etapów się składa? O czym pamiętać w czasie jej trwania? Co dzieje się po rozmowie sprzedażowej?

  3. BADANIE POTRZEB KLIENTÓW: Dlaczego warto poznać potrzeby klienta? Od czego zacząć? Czym różni się stanowisko od interesu? Jak efektywnie zadawać pytania? Kiedy można zastosować technikę „5 razy dlaczego”? Czy warto się dostroić do klienta i być kameleonem, czyli stosować tzw. strategiczne naśladownictwo?

  4. PREZENTACJA ROZWIĄZAŃ: Jak się przygotować, czyli jakie trzy podstawowe pytania trzeba sobie zadać przed prezentacją? Jakim językiem mogę mówić do klienta? Czy warto operować korzyściami? W jaki sposób tłumaczyć zawiłe treści? Jakie rodzaje prezentacji mam do dyspozycji?

  5. OBIEKCJE KLIENTÓW: Czy warto obawiać się obiekcji? Czym są i o czym świdaczą? Dlaczego klienci mają wątpliwości? Z jakimi obiekcjami możemy się spotkać? Jak na nie reagować i z jakich technik korzystać? Jak obiekcje wykorzystać do zamykania sprzedaży?

Powyżej prezentujemy ramową propozycję programu. Stanowi ona jedynie punkt wyjścia do skonstruowania indywidualnego projektu szkoleniowego dopasowanego do Państwa potrzeb.

NOWEOPCJE.PL © 2015